شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مشاور امور جوانان استاندار و مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس با حکم استاندار بوشهر منصوب شدند.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در احکامی جداگانه یاسمن حیدری را به عنوان مشاور امور جوانان استاندار و اسماء لک را به عنوان مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس منصوب کرد.
در حکم انتصاب حیدری به عنوان "مشاور استاندار در امور جوانان و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی"، آمده است: انتظار می‌رود در زمینه مشاوره در خصوص استفاده از ظرفیت‌های عظیم جوانان در عرصه‌های مختلف، مشارکت در آسیب‌شناسی حوزه جوانان و ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، دمیدن روح جوانی و نشاط در سطح مدیریت استان و جذب و نگاهداشت جوانان نخبه و مستعد اهتمام لازم را داشته باشید.

entesab
بر اساس این گزارش، اسماء لک با مدرک دکترای تخصصی مهندسی برق مخابرات، از سال ۹۰ تاکنون عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بوده و در سوابق اجرایی وی نیز، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان گناوه، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد بوشهر، مسوول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد، دبیر علمی کنگره ملی بانوان اثرگذار ۱۴۰۲ و مسوول دبیرخانه دومین جشنواره ملی مشاعره علوی ذکر شده است.
همچنین یاسمن حیدری نیز از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان است که سابقه فعالیت در حوزه زنان و خانواده و امور جوانان را دارد.
/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group