سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مأموریت‌های اورژانسی در کمپ‌های نوروزی استان بوشهر نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰‌ درصدی داشته است.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سید حسین موسوی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: از آغاز طرح نوروزی، تاریخ ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا امروز، تمام ناوگان اورژانس برای پذیرش مسافران نوروزی آماده است، در این زمان، به ۳۸۵ مسافر خدمات پزشکی و تخصصی ارائه شد.
وی افزود: در این مأموریت‌ها که بیشترین آمار مربوط به مشکلات گوارشی گزارش‌شده، غربالگری فشارخون و درمان پزشکی در محل به‌صورت تخصصی برای مسافران انجام شد.
دکتر موسوی خاطرنشان کرد: تکنسین فوریت‌های پزشکی اورژانس در کمپ‌های نوروزی خدمات درمانی سرپایی تا خدمات تخصصی و احیاء را به‌صورت حرفه‌ای انجام دادند.

orjansii
وی از زحمات بی‌دریغ و تلاش بی‌وقفه تکنسین‌های فداکار اورژانس در این ایام تقدیر و قدردانی و افزود: در طرح امداد نوروزی امسال، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس با تمام تجهیزات لازم و آمادگی کامل و استقرار در مناطق پرتردد، همچون یک درمانگاه صحرایی از تاریخ ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین سال جاری به ارائه خدمات امدادی ادامه می‌دهند.
دکتر موسوی عنوان داشت: همچنین اورژانس هوایی با دو مأموریت حساس و موتور آمبولانس با بیش از ۴۰ مأموریت حیاتی، در این ایام نقش‌آفرینی کردند.
رئیس اورژانس ضمن اشاره به پاسخگویی به ۱۰ هزار تماس با شماره امدادی ۱۱۵ در این برهه زمانی اظهار کرد: مرکز پیام بوشهر به‌صورت متمرکز در مرکز استان با حضور کارشناسان پرستاری و پزشک به‌صورت ۲۴ ساعته آماده‌باش و پاسخگوی مددجویان است.
/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group