شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر آمار تردد خودرو‌های سبک و سنگین در محور‌های مواصلاتی استان را بیش از ۱۰.۵ میلیون دستگاه خودرو دانست و گفت: تردد این تعداد خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم اخترشناس با اشاره به اجرا طرح نوروزی از 24 اسفند اظهار داشت: در بازه زمانی 24 اسفند تا 11 فروردین ، تردد خودرو‌ها در راه‌های استان بوشهر به 10 میلیون و 558 هزار دستگاه رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه در همین مدت، 785 هزار دستگاه خودرو وارد استان بوشهر شده است گفت: در 17 روز گذشته 778 هزار دستگاه از استان بوشهر خارج شده‌اند که نسبت به سال قبل یک درصد کاهش نشان می‌دهد.

mehvar jade bou
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیشترین حجم تردد را مربوط به ورودی و خروجی شهر بوشهر دانست و ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته، بیش از 60 هزار دستگاه خودرو در این محور تردد کرده‌اند.
اخترشناس به جابجایی مسافر از طریق ناوگان عمومی استان پرداخت و اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 268 هزار یافته است.
وی یادآور شد: ناوگان مسافری استان با 319 اتوبوس، 739 مینی‌بوس و 176 خودرو سواری آماده خدمات‌رسانی به هموطنان و هم‌استانی‌ها است.
این مقام مسئول بیان کرد: سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت تلفنی، اپلیکیشن سایت اینترنتی در کنار میز خدمت این اداره کل در پایانه‌های مسافربری، آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی است.

 .

استان بوشهر

Template Design:Dima Group