سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: امسال تاکنون ۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف شده است.

به گزارش دیارجنوب ، سردار حیدر سوسنی با اشاره به آغاز طرح انتظامی، ترافیکی نوروزی در محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: در این طرح خودرو نامحسوس در محورهای پرتردد، ایستگاه‌های پلیس راهور، گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده فعال شده است.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین ادامه دارد، گفت: استان بوشهر که مقصد گردشگران و مسافران از اقصی نقاط کشور است در این ایام که با ماه مبارک رمضان همزمان است همه دستگاه‌ها در خدمت مسافران و گردشگران خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به سوخت قاچاق پرداخت و بوشهر را استان ترانزیت سوخت قاچاق دانست و بیان کرد: سوخت قاچاق از استان‌های همجوار به بوشهر منتقل می‌شود و از طریق دریا به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس ارسال می‌شود. امسال تاکنون ۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در استان بوشهر توسط پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف شده است.

وی از کشف ۴۵۰ هزار و ۹۷۶ عدد انواع مواد محترقه و رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: تلاش شبانه‌روزی پلیس تداوم امنیت پایدار است و در این راستا با هرگونه ناهنجاری و ناامنی قاطعانه برخورد می‌شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group