يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

فرماندار دشتستان گفت: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با متخلفان صنفی در دشتستان برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب ، احمد بنافی چهارشنبه شب در هشتمین نشست کمیته تنظیم بازار دشتستان با تأکید بر تشدید نظارت‌ها در ایام نوروز اظهار داشت: گشت‌های مشترک و بازرسی و نظارت‌ها از سطح بازار در شهرستان بیشتر شود.

وی اضافه کرد: در این ایام با متخلفان صنفی برخورد جدی‌تر شود.

فرماندار دشتستان از اداره صمت دشتستان خواست تا بازرسی‌ها از سطح شهرستان را بیشتر کند ابراز داشت: گشت‌های مشترک در همه حوزه‌ها با شدت بیشتری انجام شود و تیم‌های بازرسی در قالب دو شیفت صبح و عصر در سطح بازار حضورداشته باشند.

وی برگزاری نمایشگاه‌ها را تقویت بازار و عرضه و تقاضا عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در دشتستان فقط دو فصل پاییز و زمستان امکان برگزاری نمایشگاه هست باید برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه در همه حوزه‌ها در این فصل‌ها انجام گیرد.

بنافی ضمن تأکید بر پیگیری سهمیه و نظارت بر میوه شب عید بیان داشت: ادارات مرتبط در برگزاری گشت‌های مشترک با همراهی رسانه‌ها برای پوشش خبری اقدام کنند تا مردم از روند نظارت بر بازار مطلع شوند.

وی تأکید کرد: اغذیه‌فروشان برای فروش رعایت شئون ماه مبارک را داشته باشند.

kmte tnzim bzr

حضور جدی تر بازرسان در تعطیلات نوروز

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در این جلسه اظهار داشت: بازرسان اداره به همراه بازرسان اتاق اصناف در ایام عید نوروز شیفت بندی شده و در نوبت‌های صبح و عصر در سطح بازار حضور دارند.

وی اضافه کرد: در قالب تیم‌های نظارتی و گشت‌های مشترک بازرسان با جدیت بیشتری در سطح بازار حضور دارند.

علی کشتکار در پایان خاطرنشان کرد: در طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان، بازرسان و ناظران در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با تشکیل پرونده برای واحد صنفی و ارسال به تعزیرات سریعاً با متخلف برخورد می‌کنند..

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group