يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

فرماندار دشتستان بابیان اینکه در ایام نوروز نظارت‌ها بر بازار بیشتر شود گفت: مسئولین از هم‌اکنون برای تأمین و حل مشکلات آب شرب مردم در تابستان برنامه‌ریزی و چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی روز دوشنبه 21 اسفندماه در دوازدهمین جلسه شورای اداری بابیان اینکه تلاش‌های زیادی در همه حوزه‌ها صورت گرفته و با بررسی اجمالی می‌توانیم به نتایج خوب و بد در اهدافمان برسیم اظهار داشت: خود مراقبتی بخش اصلی کارهایمان است که با ارزیابی اقدامات و عملکردمان می‌توانیم برنامه‌ریزی بهتری برای حل مسائل و مشکلات مردم انجام دهیم.
بنافی از اجرای یک هزار پروژه در سال جاری در دشتستان خبر داد و اضافه کرد: بیش از سیصد پروژه در هفته دولت و بیش از شش‌صد پروژه در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شدند که گام بزرگی در دولت سیزدهم بشمار می‌رود.
وی در خصوص حرکت شتاب‌زده، مبتکرانه و خلاقانه در حوزه فرهنگ ابراز داشت: در حوزه سیاست باوجوداینکه دشمن تمام تلاش خود را برای حضور حداقلی مردم بکار برد ولی در تمام کشور شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.
وی تصریح کرد: در بحث آموزش در انتخابات یکی از اقدامات ابتکاری آموزش تمامی عوامل اجرایی در شهرستان بود که باعث شد بدون چالش و مشکلات از آن عبور کنیم.

edari 12 dshtsn 1

فرماندار دشتستان بابیان اینکه در سال جاری بارش خوبی صورت نگرفته و علیرغم پیش‌بینی‌های خوب متأسفانه بازهم در خشک‌سالی قرارگرفته‌ایم گفت: بی‌آبی یک چالش بزرگ برای دشتستان است که مسئولین مربوطه از هم‌اکنون برای حل مشکلات آب شرب مردم در تابستان برنامه‌ریزی و چاره‌اندیشی کنند.
وی تأکید کرد: ساخت مخزن، آبخیزداری، پیشرفت سد دالکی، احداث سد دهرود و بهسازی شبکه‌های مربوطه ازجمله اقدامات خوب‌صورت گرفته در حوزه آب شرب است.
وی اقدامات انجام‌گرفته در حوزه مسکن و راه شهرستان را خوب عنوان کرد و ابراز داشت: باوجود سختی‌های حوزه آموزش‌وپرورش با پیگیری و همت زیاد بخشی از پروژه‌های این حوزه عملیاتی و یا در مرحله مناقصه قرارگرفته است.
این مسئول با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان هم اقدامات خوبی انجام‌شده و حوزه میراث فرهنگی به فراموشی سپرده‌شده بود اذعان داشت: کاروانسراهای برازجان و دالکی و سایر مجموعه‌های اماکن تاریخی در شهرستان اعتبار آن‌ها تخصیص شده است.
وی از صدور مجوز هشت بازارچه در شهرستان خبر داد و گفت: پروژه‌های خرد و متوسط زیادی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان وجود دارد که در دستور کار حوزه عمرانی و اقتصادی است.
وی تأکید کرد: در حوزه اقتصادی واحدهای راکد زیادی از طریق ارائه تسهیلات احیا شدند و نواحی صنعتی در دشتستان کلنگ زنی شدند که در توسعه و ایجاد اشتغال سهم بسزایی خواهند داشت.
بنافی در خصوص اجرای طرح آبیاری نوین گفت: بخشی از این طرح در سال‌های قبل اجراشده و امسال هم سه هزار هکتار جدید در دستور کار است.

edari 12 dshtsn 1

وی بابیان اینکه توفیقات خوبی در حوزه آب شرب داشته‌ایم ابراز داشت: در بخش‌هایی مثل بوشکان مشکل آب وجود دارد که باید مسئولین با توجه به نزدیکی فصل تابستان شتاب‌زده عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت ایستگاه فوق توزیع ازجمله اقدامات خوب در حوزه برق شهرستان بود اضافه کرد: علیرغم اقدامات خوب در این حوزه نتوانستیم در روستاهای بخش ارم برق پایدار داشته باشیم.
فرماندار دشتستان گفت: در حوزه مخابرات پروژه‌های خوبی در هفته دولت و فجر افتتاح و کلنگ زنی شد که خلأها و نقاط کور آنتن دهی را پوشش می‌دهد ولی مردم از تلفن ثابت گلایه‌مندند.
وی تصریح کرد: باوجوداینکه از مشکلات حوزه مخابرات آگاهم ولی مردم نمی‌پذیرند.
وی بابیان اینکه اقدامات در حوزه زمین و مسکن کند بوده ابراز داشت: در حوزه روستایی ۷۵۰ واحد در سال قبل و امسال دو هزار واحد تعهد ساخت داریم و باید انجام شوند.
بنافی تأکید کرد: علیرغم تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص درختکاری ولی اقدامات خوبی درزمینهٔ کاشت درخت انجام‌نشده است و هر رئیس و کارمند باید در این عرصه اهتمام داشته باشد و سالیانه ۶۰۰ درخت در شهرستان کاشته شود تابه تعهدمان عمل کنیم.
وی با اشاره به اینکه فردا روز شهید است بیان داشت: هرکدام از روسای دستگاه‌های اجرایی با یک خانواده شهید دیدار و از آن‌ها تجلیل کنند و گزارش را به بنیاد شهید ارسال کنند.

edari 12 dshtsn 1

وی با تأکید بر اینکه آخرین روزهای تخصیص اعتبار است تصریح کرد: بهترین فرصت است که پروژه‌های نیمه‌کاره را به استان برای تخصیص اعتبار در سال آینده اعلام کنید.
فرماندار دشتستان بابیان اینکه شهرداران برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص استقبال از مسافران نوروزی را انجام دهند گفت: ادارات صمت و جهاد کشاورزی در ایام عید با انجام گشت‌های مشترک نظارت‌ها بر بازار را تشدید کنند.
وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی نحوه توزیع و مباشرین میوه عید را برنامه‌ریزی کند اذعان داشت: در ایام نوروز نظارت بر نانواییان بیشتر شود تا مردم مشکلی در تأمین نان نداشته باشند.
فرماندار دشتستان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن ایام عید و ماه مبارک رمضان در راستای صیانت از شئونات این ماه ادارات مربوطه توصیه‌های لازم را به اغذیه‌فروشان داشته باشند.
در پایان این جلسه آقای صداقت به‌عنوان رئیس جدید تأمین اجتماعی شهرستان دشتستان معرفی شد.

edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1edari 12 dshtsn 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group