سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

قدرت نیرو پور بخشدار ارم به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر چهل و پنجمـین سالگرد پیروزی انقلاب و ورود امام راحل (ره) به میهن اسلامی، پیامی را صادر کرد.

 

به گزارش دیارجنوب ، در این پیام آمده است :
"بسم الله الرحمن الرحیم"

دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام و‌ تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگ زرینی را در بیداری همه انسان‌های آزاده عالم گشودند و عزت، سربلندی و استکبار ستیزی را به گوش جهانیان رساندند.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌ خمینی(رض) به ایران ورق می خورد.

این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی است که با توکل به خدای متعال، اتحاد، همدلی، یکپارچگی و اهداء خون فرزندان، پدران و مادران خود توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی، عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسانند.

امروز نهال انقلاب ۵۷ به درخت تنومند و استوار چهل و پنج ساله ای مبدل گردیده که شاهد ثمرات ارزشمند آن در ایران و سراسر جهان هستیم.
این ایام عزیز و فرخنده، فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره فراموش ناشدنی بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی و یکایک شهدای والامقام را گرامی بداریم و به ارواح طیبه و نورانی شان درود فرستیم. چرا که سربلندی و بالندگی ایران عزیز مرهون رشادت های این سروقامتان تاریخ است. مردان مرد و حماسه آفرینان گرانقدری که با تقدیم خون خویش درخت این انقلاب را آبیاری نمودند.

اینجانب ایام الله دهه مبارک فجر را به ملت شریف ایران اسلامی بویژه به یکایک مردم بزرگوار و همیشه در صحنه بخش پهناور ارم علی الخصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمامی عزیزانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
از درگاه خداوند سبحان سلامتی و سربلندی روزافزون برایتان مسئلت و امیدوارم توفیقی حاصل شود تا بتوانیم در کنار هم در راه خدمت به جامعه تلاش و با کمک شما سروران گرامی گام هایی مؤثری برای توسعه و اعتلای بخش برداریم‌. ان شاالله

niro poor eram

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group