يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با صدور پیامی فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

 

به گزارش دیارجنوب ، متن پیام بشرح زیر است :

در آستانه فرا رسیدن 13 رجب المرجب، سرهنگ کاراگاه ‹‹محمد رضا محمودیان››فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با صدور پیامی،فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش معاونت فرهنگی واجتماعی شهرستان دشتستان ،در پیام این مقام مسئول آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

سیزدهم رجب سالروز ولادت باسعادت حضرت علی(ع)،در جمهوری اسلامی ایران به نام"روز پدر" نامگذاری شده است تا از این طریق از پدران پرتلاش و زحمتکش این مرز و بوم که علاوه بر همت در تامین معاش و اسباب زندگی،نقش بسزایی در آشنایی فرزندان خویش با مکتب اهل بیت(ع)داشته و آنان را از انحرافات فکری و عقیدتی بازداشته و با نور اسلام و قرآن آشنا و سیراب نمودند،تجلیل بعمل آید.
مولای متقیان، حضرت علی (ع) جلوه زیبایی از آزادگی و اخلاص، نماد ایمان، عدالت، دانش آموخته و تربیت یافته مکتب نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) است. آزادمنشی، حقیقت جویی و شجاعت حضرت علی (ع) در اسلام بی نظیر و بی بدیل بوده و علم، ایمان، صداقت و وفاداریشان در عمق تاریخ ماندگار است.
اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر به همه مردم شریف وفهیم شهرستان دشتستان ،معاونین، فرماندهان، مدیران وکارکنان خدوم فراجا در این شهرستان از خداوند متعال برای مقام معظم رهبری طول عمر با عزت و همراه با سلامتی وبرای همگان عاقبت به خیری، سلامتی، کامیابی و توفیقات روزافزون را مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان
سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان

mahmodian nrntzmi

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group