دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار و ۲۰۵ کنتور خراب مشترکان آب این استان تعویض شده است.

به گزارش دیارجنوب، ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر کنتورهای خراب به دلیل فرسودگی و پایان عمر مفید را به صورت رایگان تعویض می‌کند.
وی بیان کرد: علاوه بر اتمام عمر مفید، اتصال به آب گرم، قرار گرفتن کنتور آب در معرض آفتاب، گرد و خاک، طوفان و باد و آسیب فیزیکی از جمله عوامل آسیب زا به کنتورهای آب است که مشترکان باید از نگهداری کنتورها در چنین وضعیتی اجتناب کنند.
عالی ادامه داد: با وجود شمار زیاد کنتورهای خراب، شرکت آب و فاضلاب در طرحی اولویت دار موفق شده تاکنون 14 هزار و 205 کنتور را تعویض کند و این طرح همچنان با جدیت تداوم دارد.

وی افزود: در صورت معیوب نبودن کنتورها اطلاعات و آمار دقیق تری از آب مصرفی مشترکان دریافت شده و این فرایند کمکی شایانی برای توزیع آب بر حسب نیاز جامعه هدف است.
عالی اظهار کرد: یکی از کاربری های مهم کنتورها شناسایی نقاط دارای هدررفت است که رفع آن به افزایش پایداری آب مشترکان نیز کمک شایانی می‌کند.
وی یادآور شد: مشترکان هم استانی برای ارائه گزارش های کنتور خراب می توانند با ارتباط تلفنی با سامانه 122 این موضوع را به شرکت آب و فاضلاب گزارش کنند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group