يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

 رییس هیأت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر گفت: ۱۰۰ داوطلب در استان بوشهر اعتراض خود را نسبت به وضعیت تایید صلاحیت‌ها ثبت کردند.

به گزارش دیارجنوب، خلیل رضایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان مهلت قانونی سه روزه برای داوطلبانی که توسط هیأت مرکزی صلاحیت آنان عدم تأیید یا عدم احراز صلاحیت بوده، اظهار داشت: ۱۰۰ داوطلب معادل ۸۴ درصد از این داوطلبان، اعتراض خود را در سامانه ثبت کردند.
وی اضافه کرد: مرحله سوم فرآیند قانونی بررسی صلاحیت‌ها از ۲۰ دی ماه در شورای محترم نگهبان آغاز و به مدت ۳۰ روز ادامه خواهد داشت.

entekhabat entesab
سخنگوی هیأت نظارت شورای نگهبان در استان بوشهر ضمن اشاره به تعداد داوطلبان تأییدی استان در دوره یازدهم سال (۱۳۹۸) در مرحله سوم توسط شورای نگهبان افزود: بیش از یک سوم داوطلبان مجلس شورای اسلامی سال ۹۸ استان، در مرحله سوم بررسی صلاحیت‌ها تأیید شدند و احتمال تغییر در ترکیب فعلی اعم از داوطلبان تأیید و عدم تأیید صلاحیت وجود دارد.
وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و احزاب و تشکل‌های سیاسی و همه دوستداران ایران مقتدر و عزتمند اسلامی در ایجاد شور انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی و همچنین تاکید بر رعایت قانون و اخلاق مداری، افزود: رسانه‌ها از همه ظرفیت‌ها برای حضور پر شور و حداکثری آحاد مردم شریف ایران اسلامی استفاده کرده، با روایت نادرست و نشر برخی اخبار غیر واقع، سهواً موجب بی اعتمادی، ابهام زایی، تشویش اذهان عمومی و بد اخلاقی سیاسی نشوند./ مهر
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group