شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح نمازخانه بین راهی غدیر در مرکز استان خبر داد و گفت: تعداد نمازخانه‌های بین‌راهی در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم اخترشناس صبح یکشنبه در مراسم افتتاح نمازخانه بین راهی غدیر بوشهر اظهار کرد: این نمازخانه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۱۰ متر مربع با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال در حاشیه اجلاس سراسری نماز از طریق ارتباط تصویری با ریاست جمهوری و پیام وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه احداث این مجموعه از فروردین ماه امسال آغاز و طی ماه جاری به پایان رسید، افزود: این مجموعه که در محور برازجان به بوشهر، مقابل قرارگاه پلیس راه استان قرار دارد، شامل نمازخانه در دو بخش مردانه و زنانه، فروشگاه، سرویس بهداشتی و رمپ معلولان است.

rahdari namazkhane 1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: همچنین یک نمازخانه دیگر نیز در محور گناوه به برازجان، مجاور راهدارخانه شبانکاره در دست ساخت است که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.
اخترشناس با اشاره به فعال بودن ۲۶ نمازخانه در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان تا پیش از این گفت: نمازخانه‌های بین راهی علاوه بر ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف، مکان مناسبی برای توقف رانندگان برای استراحت و در نتیجه کاهش سوانح جاده‌ای است.

rahdari namazkhane 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group