يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

 رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در مجموع ۵۶۱ شعبه ثابت و ۲۲۳ شعبه سیار انتخابات در استان بوشهر ثبت و تایید شده است.

به گزارش دیارجنوب، اکبر پورات صبح یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: در راستای ارتقا آمادگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، اعضای ستاد انتخابات استان را ملزم به حضور در سطح شهرستان‌ها و ارزیابی اقدامات دستگاه‌ها و کارگروه‌های انتخابات شهرستان‌ها کردیم که بازخورد بسیار مناسبی از این اقدام حاصل شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: در این بازدید و نشست‌ها بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها با ستاد انتخابات به استناد ماده ۱۳ و همچنین رعایت ماده ۷۵ قانون انتخابات در بحث رعایت بی‌طرفی از سوی مسؤولان استانی تاکید شده است.
وی افزود: در حال حاضر روند بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت نظارت استان دنبال می‌شود و بر اساس زمانبندی این فرایند تا ۱۴ دی ماه ادامه خواهد یافت.

entekhabat98 2

پورات گفت: در این مدت زمان ما در کنار جلسات شهرستانی و حضور در شهرستان‌ها، موضوع جمع‌بندی شعب اخذ رأی در سطح استان دنبال کرده‌ایم و تلاش شده به صورت نوبه‌ای پیش‌بینی‌ها و درصد ثبت مرحله‌ای شعب را در مصاحبه‌ها اعلام کنیم.

۳۱۳ شعبه در روستاها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: در آخرین مهلت ثبت شعب که ۳۰ آذرماه بود، مجموعاً ۷۸۴ شعبه در سامانه جامع انتخابات ثبت و به تأیید هیئت‌های اجرایی مراکز چهار حوزه انتخابیه رسیده است.
وی عنوان کرد: از این تعداد ۵۶۱ شعبه ثابت و ۲۲۳ شعبه سیار است که ۴۷۱ شعبه در سطح شهرها و ۳۱۳ شعب روستایی در روز ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ مستقر خواهند شد تا پذیرای مردم حماسه‌ساز استان ولایتمدار بوشهر باشند.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر یادآور شد: اقداماتی زیرساختی و فنی هم با جدیت برای ارزیابی و آمادگی شعب در نظر گرفته شده تا در ۱۱ اسفند ماه هیچ‌گونه خلل و مشکلی شاهد نباشیم.
/ مهر
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group