سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح بهسازی ۹ زمین چمن مصنوعی محله‌های این شهر اختصاص یافت.

به گزارش دیارجنوب، "وحید نیک روش" روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از برخی زمین‌های چمن محلات شهر بوشهر اظهار کرد: با توجه به نقش مهم این زمین‌ها در توسعه ورزش همگانی بهسازی آنها در اولویت جدی مدیریت شهری قرار دارد.
وی بیان کرد: با توجه به خراب شدن برخی از زمین ها در بودجه سال جاری اعتبار مناسبی به طرح بهسازی‌ این زمین‌ها اختصاص یافته که باید در روند اجرا آن سرعت بخشی شود.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: با انتخاب پیمانکار بهسازی این چمن‌ها کار اجرایی طرح شروع شده است.

chaman masnooei
نیک‌روش ادامه داد: از ۹ زمین در دست اجرا عملیات بهسازی چهار زمین در محله‌های دواس، خواجه‌ها، بهبهانی و باهنر تکمیل شده است.
وی افزود: مقرر شده عملیات بهسازی سایر زمین‌ها تا بهمن ماه به اتمام برسد و در دهه فجر شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.
نیک روش عنوان کرد: با توجه به اهمیت زمین‌های ورزشی در محلات برای بسط و گسترش فرهنگ ورزش همگانی از همین رو ۲۱ زمین در محلات شهر بوشهر در حال استفاده است.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: از این شمار ۹ زمین آن امسال بهسازی و در بودجه سال آینده اعتبارات خوبی در زمینه نوسازی سایر زمین‌های نیاز به ترمیم اختصاص می‌یابد.
وی با اعلام این که بخش عمده ای از زیرساخت های این زمین های چمن از بین رفته است، عنوان کرد: برای بهسازی هر زمین‌ در حالی به شکل متوسط 9 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه می‌شود که ساخت همین زمین چمن 12 میلیارد ریال هزینه بر است.
نیک روش ادامه داد: بهسازی این زمین ها با این حجم اعتبار به نوعی است که گویا ساخت زمین جدید انجام شده است./ ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group