يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۶۹۳ شعبه اخذ رای در استان بوشهر پیش بینی شده است.

به گزارش دیارجنوب ، اکبر پورات صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان از سوی هیأت نظارت استان در حال انجام است و بر اساس قانون ۵۰ روز هیأت نظارت تا ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ فرصت بررسی صلاحیت دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: در همین راستا عمده فعالیت ستاد انتخابات استان، بهره‌گیری مؤثر از موعد فعلی در جهت عمق بخشی به هماهنگی‌ها و هم‌افزایی میان هیأت‌های اجرایی و کارگروه‌های انتخابات در شهرستان‌ها است.

وی افزود: در مرحله اول، آموزش هیأت‌های اجرایی را در هر چهار حوزه انتخابیه استان تکمیل نمودیم و هم اکنون مقرر گردیده تا جلسات اختصاصی را با حضور اعضای ستاد انتخابات استان در شورای اداری و کارگروه‌های شهرستان‌ها برگزار شود.

رعایت بی‌طرفی در انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مهلت تعیین شعب اخذ رأی خواهیم داشت که هم اکنون هیأت‌های اجرایی این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنند و تاکنون ۶۹۳ شعبه صورتجلسه شده است.

پورات با اشاره به اینکه تعیین نمایندگان فرماندار و اعضای شعب به صورت ویژه در حال اجرا است، یادآور شد: تاکید ما بر رعایت بی‌طرفی مدیران، مسؤولان و ضرورت صیانت از آرا و انتخاب مردم است و مبنای ما عمل به مر قانون خواهد بود تا شاهد انتخاباتی باشکوه و مشارکت حداکثری باشیم./مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group