يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تاکید ما بر رعایت بی‌طرفی مدیران و مسئولین بر طرفداری از داوطلبین انتخابات و ضرورت صیانت از آراء و انتخاب مردم در استان است.

به گزارش دیارجنوب ، "اکبر پورات" اظهار کرد: در حال حاضر فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان از سوی هیات نظارت استان در حال انجام است و براساس قانون ۵۰ روز هیات نظارت تا ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲ فرصت بررسی صلاحیت دارند.

وی افزود: در همین زمینه عمده فعالیت ستاد انتخابات استان، بهره‌گیری موثر از موعد فعلی در جهت عمق بخشی به هماهنگی‌ها و هم‌افزایی میان هیات‌های اجرایی و کارگروه‌های انتخابات در شهرستان‌ها است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: در مرحله اول، آموزش هیات‌های اجرایی را در هر چهار حوزه انتخابیه استان تکمیل کرده و بزودی جلسات اختصاصی با حضور اعضای ستاد انتخابات استان در شورای اداری و کارگروه‌های شهرستان‌ها برگزار می شود.

پورات گفت: تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مهلت تعیین شعب اخذ رای خواهیم داشت که هم اکنون هیات‌های اجرایی این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنند و تاکنون ۶۹۳ شعب صورتجلسه شده است.

وی با اشاره به اینکه تعیین نمایندگان فرماندار و اعضای شعب به صورت ویژه در حال انتخاب است، یادآور شد: به دنبال انتخاباتی باشکوه و مشارکت حداکثری هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: مبنای ما عمل به مر قانون در تمامی فرایندهای انتخابات است./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group