يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش پنج میلیارد تومان در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش پنج‌میلیارد تومان در شهرستان دشتستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی دشتستان در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و با دستور قضایی، با ورود به منزل شخصی به هویت معلوم یک دستگاه سواری بنز را کشف کردند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط ماموران پلیس آگاهی مالک خودرو هیچ گونه اسناد و مدارک قانونی ارائه نداده و این خودرو فاقد هرگونه مدارک مثبته قانونی و گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه، کارشناسان ارزش این خودرو را ۵ میلیارد تومان برآورد کردند، تصریح کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سوسنی با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت‌های کاری و مأموریتی پلیس دانست و از مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع‌وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group