يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

بوشهر- معاون فنی مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پروژه جاده دسترسی مجتمع بندری نگین بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

به گزارش دیارجنوب به نقل از مهر، عباس محمد صادقی ظهر سه شنبه در بازدید معاونان سازمان‌های بنادر و دریانوردی و ملی بهره‌وری از جاده دسترسی مجتمع بندری نگین اظهار کرد: پروژه جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به عنوان چشم انداز و آینده بندر بوشهر از لحاظ سرمایه‌گذاری و اشتغال آفرینی اکنون بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون فنی مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: این جاده برای ورود سرمایه‌گذاران به بندر بوشهر بسیار حائز اهمیت است چراکه در نشست‌های مختلف با سرمایه گذاران داخلی جاده دسترسی مناسب از مطالبات جدی آنان بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی حمل بارهای ترانزیتی سنگین از جاده دسترسی مجتمع بندری نگین عملیات اجرایی آن با شتاب بسیار خوبی در حال اجرا است.

محمدصادقی ادامه داد: ۵۰ درصد این جاده به طول بیش از چهار کیلومتر اکنون آماده افتتاح است و مابقی آن نیز نیمه دوم سال آینده آماده افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: پل این جاده به طول ۱۷۰ متر است که تمامی ۶۰ شمع آن کوبیده شده تا بخش اصلی این پل نیز تمام شده تلقی شود.

در ادامه این بازدید معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان و بنادر و دریانوردی و دو معاون سازمان ملی بهره‌وری با هیأت همراه از پروژه پایانه صادرات مواد معدنی مجتمع بندری نگین بازدید کردند.

هیأت اعزامی به استان در سفر ۲ روزه خود از پروژه‌های بنادر استان بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها قرار می‌گیرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group