يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از مهلت فراخوان ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی از ۱۵ تا ۲۵ آذرماه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، ابوالقاسم محمد زاده عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی از روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه تا شنبه ۲۵ / ‏ارز‬ انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند نسبت به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص‌های ارزیابی اعلام شده ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات بر اساس معیارها و شاخص‌های مقرر، سازمان توسعه تجارت ایران درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه استانی در سال ۱۴۰۲ به مناسبت گرامیداشت ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات و با دریافت تندیس برنزی و لوح تقدیر مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان بوشهر خاطر نشان کرد: ثبت نام در گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمات انجام می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های تولیدی و صادراتی از طریق کارگروه ارزیابی نمونه استان است و پس از پایان مهلت ثبت نام و خود اظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه‌های متقاضی و انتخاب برترین‌ها طی فرایند الکترونیکی انجام خواهد پذیرفت.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group