شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

فرماندار دشتستان از فعال بودن ۴۰۶ پروژه عمرانی و تدوین کتابچه نظام مسائل در شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳۷ هزار نفر در طرح سلامت خانواده مشارکت داشته‌اند.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی روز شنبه 4 آذرماه با حضور سردار عزیز غضنفری جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر مسئولین ادارات اظهار داشت: برای برنامه‌ریزی روی مسائل شهرستان باید روی آن مسئله اشراف کامل داشت تا بتوانیم آن را راهبردی کرده و هدفمند برطرف کنیم.
وی از تکمیل کتابچه نظام مسائل شهرستان طی جلسات و بازدیدها خبر داد و اضافه کرد: در این کتابچه تمامی مسائل مربوط به شهرستان وادارات، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراها دیده‌شده است.
وی برنامه‌ریزی مدون را راه رسیدن به نقطه صفر این مسائل در کتابچه عنوان کرد و گفت: برای تکمیل این کتابچه به‌تمامی روستاها و شهرهای شهرستان سرزده شد و در آن‌همه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ها و اعتبارات لازم خود را در هر حوزه می‌بینند.
فرماندار دشتستان انعکاس اقدامات و عملکردهای دستگاه‌های اجرایی را از روسای ادارات خواستار شد و گفت: رسانه‌های شهرستان همواره برای انعکاس اقدامات ادارات همراه بوده‌اند و روسای ادارات در شنبه‌های پاسخگویی با ارائه کلیپ اقدامات و عملکردهای خود را منعکس کنند.

edari 8 dshtstn 1

وی از تشییع دو شهید در شهرستان طی هفته‌های آتی خبر داد و بیان داشت: شهرستان دشتستان در هفته‌های آینده میزبان دو شهید خواهد بود که بعد از مراسم استقبال در شهرها و روستاهای دشتستان در روستای دهقاید و شهر بوشکان تشییع خواهند شد.
وی تأکید کرد: مسئولین و شوراهای اسلامی شهر بوشکان و روستای دهقاید برنامه‌ریزی‌های لازم برای هر چه باشکوه‌تر این مراسمات را انجام دهند.
بنافی از فعال بودن 406 پروژه عمرانی در دشتستان خبر داد و بیان داشت: مدیران پروژه‌های عمرانی حوزه خود را به‌صورت مستمر رصد کنند و پیشرفت‌های پروژه خود را به فرمانداری اعلام کنند.
وی با اشاره به اینکه مدیران برای پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی دهه فجر برنامه‌ریزی کنند گفت: دبیر ستاد دهه فجر در شهرستان به‌زودی معرفی خواهد شد و تا این لحظه فقط 70 پروژه عمرانی در سامانه بارگذاری شده که به نسبت کل پروژه‌ها بسیار کم است.
فرماندار دشتستان در خصوص کاشت یک میلیارد نهال به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اذعان داشت: اداره منابع طبیعی شهرستان آمادگی این را دارد که ادارات هر تعداد نهال برای کاشت لازم داشته باشند در اختیار آن‌ها قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه سد عنبری در بخش شبانکاره قرار دارد گفت: مطالعات این سد به اتمام رسیده و مسئولین آب منطقه‌ای تلاش کنند تا عملیات اجرایی آن برای دهه فجر آغاز شود.
وی در ادامه به مسئول اداره حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: 200 میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری و مسئولیت‌های نفت به جاده نمازگاه به ارم اختصاص‌یافته و مطالعات آن شروع‌شده است.

edari 8 dshtstn 1

بنافی در ادامه در خصوص یکی از پروژه‌های شهر برازجان به شهردار این شهر گفت: اعتبار پارک بانوان که مطالبه مردم شهر است از محل تملک دارایی‌ها و مصوبات سفر گرفته شود تا آیین کلنگ زنی آن در دهه آغاز شود.
وی در ادامه در خصوص گزارش‌های دریافتی در مورد گران‌فروشی در سطح شهر برازجان ابراز داشت: معاونت اقتصادی برنامه‌ریزی لازم را در خصوص گزارش‌های گران‌فروشی در سطح شهر با همکاری اداره صمت، اتاق اصناف و تعزیرات در چارچوب یک بازرسی دسته‌جمعی انجام دهد.
بنافی با اشاره به اینکه صنعت شهرستان پویا، فعال و در بالاترین سطح قرار دارد گفت: برخی از پروژه‌های اقتصادی شهرستان به تسهیلات نیاز دارند تا بتوانند با ظرفیت بالایی تولید کنند.
وی تأکید کرد: شهرک صنعتی در بخش سعدآباد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با پیگیری مسئولین مقداری از نواقص آن برطرف و آماده می‌شود تا ظرفیت اقتصادی شهرستان بیشتر شود.

فرماندار دشتستان ضمن تشکر از اقدامات مجموعه بهداشت و درمان در شهرستان ابراز داشت: در طرح سلامت خانواده در شهر برازجان از 120 هزار نفر بیش از 37 هزار نفر و در طرح پایش غربالگری فشارخون و دیابت برای افراد بالای 18 سال از 180 هزار نفر تا الآن بیش از 9 هزار نفر پایش شده‌اند.
جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران ضمن تقدیر از فرماندار دشتستان در اقدامات انجام‌گرفته در شهرستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان با اقدامات انجام‌شده شاهد تحول عظیمی در تمام نقاط آن است.
وی اضافه کرد: دشتستان در بین دیگر شهرستان‌ها ممتاز است و این تجربیات فرمانداری باید ادامه و به شهرستان‌های دیگر منتقل شود.
سردار عزیز غضنفری در ادامه با اشاره به اینکه سیاست خارجی در ادامه سیاست داخلی است ابراز داشت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی تنها راهی است که می‌تواند برای کشور منفعت تولید کند.
وی تأکید کرد: دشمنانی وجود دارند که اگر به کشور مسلط شوند چپ و راست نمی‌شناسند و نسخه آن‌ها برای بعد از جمهوری اسلامی تجزیه ایران است.

edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1edari 8 dshtstn 1
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group