يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از اختصاص ۷۰ درصد تسهیلات طرح‌های سفر رییس جمهور به استان بوشهر با هدف بهبود وضعیت اشتغال خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، "علی باستین" روز شنبه در نشست با مدیران بانک های استان بوشهر اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان از اولویت های مدیران است و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت نیز در همین راستا انجام می شود.

وی افزود: تمام بانک های استان موظف هستند هر ماه میزان تسهیلات پرداختی را به طور کامل و دقیق اعلام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه هر ماه برای دستگاه های اجرایی، سهمی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: طرح های اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی استان، با هماهنگی استانداری و امور اقتصادی و دارایی استان، بررسی و با اولویت بندی به بانک معرفی می شوند.

باستین در ارتباط با شیوه اولویت بندی طرح‌ها یادآور شد: پیشرفت فیزیکی طرح، رسیدن به دهه فجر امسال یا هفته دولت سال آینده و تکمیل زنجیره ارزش از مهم ترین عوامل در اولویت تخصیص تسهیلات به طرح ها است.

وی از پیگیری طرح های سندیکایی مورد توافق بانک های عامل تا هفته آینده خبر داد و گفت: مکاتبه و پیگیری جدی معرفی شدگان تسهیلات دور دوم سفر و اعلام نتیجه به دستگاه اجرایی را به عنوان یک مصوبه این نشست پیگیری می کنیم.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group