يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر "بسیج" را مکتبی پویا و امید آفرین عنوان کرد و گفت: ۷۹ درصد مردم استان بوشهر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش دیارجنوب، محمد جواد بازدرهوا شامگاه چهارشنبه یکم آذر ماه در دیدار فرمانده سپاه امام صادق (ع )استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج اظهار کرد: تأمین ‌اجتماعی در رویکرد دینی، دنبال تحقق عدالت است و این سازمان در نحوه خدمت رسانی خود در نظام جمهوری اسلامی، از ایده تا عمل نیازی مبرم به تفکر بسیجی دارد.
وی بیان کرد: در رویکرد تأمین‌ اجتماعی باید از تسلیم شدن در برابر وضع موجود فاصله بگیریم و با تفکر بسیجی و با رویکرد تحولی، خود را به مرز دانش و کار آمدی برسانیم.
بازدرهوا ادامه داد: اگر با تفکر و مکتب بسیجی مسیر خود را ادامه بدهیم، هیچ وقت ناامیدی را در این مسیر نخواهیم دید، چون این مکتب پویا و ذاتاً امیدآفرین است.
وی افزود: در حوزه تأمین‌اجتماعی، بهترین منشور امیدآفرینی برای افراد تحت پوشش این سازمان، تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است.

tamin sepah
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: امروز بیش از ۷۹درصد مردم استان بوشهر تحت پوشش بیمه تامین ‌اجتماعی قرار گرفته‌اند، و با رویکرد بسیجی و عمل به سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب باید به پوشش درصد بالاتری در سطح در استان برسیم.
وی گفت: در همین سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری برای نخستین بار بحث توسعه کیفیت زندگی در قالب مطرح کردن سطوح مختلف بیمه از سطح پایه تا سطح تکمیلی مورد توجه قرار گرفته است.
بازدرهوا اضافه کرد: نباید به خودمان هیچ‌گونه ناامیدی راه دهیم و همچنین باید دستاوردهای نظام را بخوبی تبیین کنیم.
وی افزود: نظام در تبیین دستاوردها مظلوم است؛ مثل بسیجی‌های ما در کف جامعه و بدون تردید کارهایی که برای مردم انجام می‌شود نباید در پستوها بماند. آتش به اختیاری برای همین جا است. امروز یکی از تکالیف ما در جنگ نرم، تبیین دستاوردهای نظام است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز با تبریک عملکرد مثبت اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیار غنی استان بوشهر با ویژگی ها و حماسه های بزرگ عجین شده است.
سردار علی رزمجو افزود: استان بوشهر همواره به عنوان نمادی از مبارزه با استعمار و استکبار مطرح و دارای موقعیت خوبی از لحاظ اقتصادی و جغرافیایی و استراتژیکی است.
وی عنوان کرد: بدون تردید نگاهی که به بوشهر می‎‌شود باید متناسب و زیببنده با ویژگی‌های غنی این دیار قهرمان باشد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group