يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه بوشهر میزبان ۲ شهید گمنام خواهد شد گفت: در مسیر یادواره شهدا شهرستان بوشهر از میدان قدس تا مصلی نماز جمعه تونل شهدایی ایجاد خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب، صالح رحیمی چهارشنبه شب در نشست اعضای کمیته‌های یادواره شهدای شهرستان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۲ سال از برگزاری یادواره شهدای شهرستان بوشهر می‌گذشت و در دولت‌های گذشته برگزار نشد، در کنار همه برنامه‌ها بخصوص انتخابات دستور برگزاری یادواره داده شد.

فرماندار بوشهر اذعان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدای شهرستان بوشهر ایجاد جریان ایثار و شهادت است که قشرها و اصناف مختلف یادواره‌های مختلفی برگزار خواهند کرد که امتداد آن برگزاری یادواره شهرستان روز ۶ دی‌ماه خواهد بود.

وی افزود: ستاد هماهنگی و شورای سیاستگذاری با ریاست نماینده ولی فقیه در استان، فرمانداری، سپاه شهرستان بوشهر و مشاور ایثارگران استانداری، شورای شهر، نماینده فرزندان شهدا، شهرداری بوشهر، بنیاد شهید و حفظ آثار شکل گرفت.

رحیمی با اشاره به شکل‌گیری کمیته‌های تخصصی ابراز کرد: ۱۳ کمیته با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مربوطه شکل گرفت که در حال اجرای برنامه‌ها هستند که اولین اقدام انتخاب مکان بود که مصلی نماز جمعه بوشهر مشخص شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و صدا و سیما در مسیر یادواره از میدان قدس تا مصلی نماز جمعه تونل شهدایی ایجاد خواهد شد.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: در یادواره شهدای شهرستان بوشهر با اشاره به شرایط فعلی جامعه در حوزه داخلی و بین‌المللی شخصیت ملی برای سخنرانی و مداحی دعوت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای شهرستان بوشهر مردمی است، اظهار کرد: به جهت مشارکت مردم حسابی ایجاد خواهد شد و همه مردم می‌توانند در برگزاری یادواره شهدای شهرستان بوشهر مشارکت کنند.

رحیمی تاکید کرد: ۲ هفته قبل از برگزاری رویداد بزرگ یادواره شهدای شهرستان بوشهر ۲ شهید گمنام وارد شهرستان خواهد شد و فضای شهر را شهدایی می‌کنند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group