دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

رئیس اورژانس ۱۱۵و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان از اعزام بالگرد هوایی بوشهر برای نجات مصدوم قطع عضو در بخش ارم دشتستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، حمیدرضا شبانکاره فرد با اعلام این خبر اظهار کرد: در تاریخ هفتم آبان ماه، یک مورد قطع عضو مربوط به آقای ۳۶ ساله در روستای رود فاریاب بخش ارم به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گزارش و بلافاصله آمبولانس اورژانس جاده ای تنگ ارم به محل حادثه اعزام شد.
وی در تشریح این حادثه بیان داشت: متاسفانه مصدوم حین استفاده از ابزارآلات صنعتی دچار قطع عضو از ناحیه بازو شده بود که برای تسریع در روند درمانی بیمار و زمان طلایی پیوند دست، با همکاری و تلاشهای رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ و فوریتهای پزشکی استان بوشهر، بالگرد برای اعزام بیمار بر فراز آسمان دشتستان به پرواز در آمد.

balgard ozv eram

رئیس اورژانس ۱۱۵و فوریت های پزشکی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه شامل ارزیابی بیمار، کنترل خونریزی ،سرم تراپی و پایش بیمار توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ تنگ ارم انجام و سپس بیمار به پد بالگرد روستای فاریاب اعزام و از آنجا توسط بالگرد اورژانس هوایی استان به بیمارستان خلیج فارس بوشهر جهت پیوند عضو منتقل شد.
شبانکاره فرد در پایان از رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی، دکتر سید حسین موسوی، رئیس اورژانس هوایی استان بوشهر و پرسنل پرتلاش و زحمتکش اورژانس جاده ای ۱۱۵ تنگ ارم آقایان جدکاره و مشتاق زاده که در این ماموریت خطیر و حساس همکاری لازم را داشته اند، تشکر و قدر دانی کرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group