شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۴۸ ساعت آینده در برخی از ساعت‌ها برای نقاطی از این استان وقوع ناپایداری‌های موقت جوی بصورت بارش پراکنده باران، با احتمال رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای و ایجاد گرد و خاک محلی پیش بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب ، پیام مساعدی روز پنجشنبه اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنین نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا با وزش بادهای جنوبی، دریا متلاطم است.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده رطوبت و شرجی هوا در استان بوشهر نیز به نسبت افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری جوی و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در استان بوشهر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و از بعد از ظهر امروز تا اوایل وقت فردا گاهی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌‎شود.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از بعد از ظهر امروز تا اوایل وقت فردا در سواحل شمالی، مرکزی و فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۲۵، مد اول ساعت ۱۱:۱۵، جزر دوم ساعت ۱۵:۰۵ و مد دوم ساعت ۲۲:۲۰ خواهد بود./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group