يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با هدف رصد و پایش عملکرد شهرستان دشتستان و بررسی مشکلات مردم از شعبه تامین اجتماعی برازجان بازدید کرد.

به گزارش دیارجنوب، محمد جواد بازدرهوا در بازدید شعبه برازجان از نزدیک در جریان چگونگی خدمت رسانی کارکنان تامین اجتماعی به اهالی شریف منطقه قرار گرفت.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در این بازدید ضمن اظهار خرسندی از دیدار با کارکنان شاغل در شعبه، خدمت بی منت به بیمه شدگان عزیز را از مهمترین وظیفه سازمان عنوان کرد.
وی اضافه کرد: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و و تلاش مضاعف و جهادگونه همکاران علاوه بر تحقق اهداف عالی سازمان در استان بوشهر در کسب رضایت مردم که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ولی نعمت ما هستند موفق و سربلند باشیم.

tamin bazdid 1


وی ادامه داد: خدمت به مردم محترم و متدین استان نه تنها باعث سربلندی سازمان در استان خواهد شد بلکه به افزایش تعداد بیمه شدگان و گسترش خدمات بیمه ای که از اهداف عالی سازمان نیز می باشد منجر خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر؛ در این بازدید که با استقبال همکاران شاغل در شعبه روبرو شد مدیرکل تامین اجتماعی استان ضمن گفتگو با همکاران در جریان مسائل و مشکلات آنان نیز قرار گرفت.

tamin bazdid 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group