يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

کارشناس اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با تداوم روند افزایشی رطوبت هوا در این استان، گناوه برای دومین روز متوالی رطوبت ۱۰۰ درصدی تجربه کرد.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز یکشنبه اظهار کرد: در مدت یاد شده خارگ، بوشهر، دیلم به ترتیب رطوبت ۹۹، ۹۵ و ۹۲، عسلویه و دیر رطوبت ۹۰ درصد و سایر شهرهای استان بوشهر رطوبت زیر ۹۰ درصد تجربه کردند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۴۱ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، امروز و فردا جوی آرام بر استان و خلیج فارس حاکم است و در این مدت غبار محلی و مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب مورد انتظار در سطح استان است.

مساعدی ادامه داد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته احتمال افزایش ناپایداری و افزایش سرعت وزش باد وجود دارد و روز سه‌شنبه در ارتفاعات شرقی و نواحی مرکزی استان افزایش ابر و وقوع رگبار و رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

مساعدی بیان کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۴۰، مد اول ساعت ۰۸:۳۰، جزر دوم ساعت ۱۴:۰۰ و مد دوم ساعت ۲۰:۲۰ خواهد بود./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group