يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با توجه به مزیت های قابل توجه بیمه تامین اجتماعی ویژه ورزشکاران از ورزشکاران هم استانی انتظار می رود از ظرفیت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش دیارجنوب ، محمدجواد بازدرهوا در نشست با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار کرد: بیمه ورزشکاران سابقه کاری برای ورزشکاران به دنبال داشته و می تواند به اشتغال آنان در حوزه های مختلف نیز کمک کند.

وی بیان کرد: اکنون شمار ورزشکاران بیمه شده استان بوشهر بسیار ناچیز است که با هدف برخورداری از مزیت های بیمه به نام نویسی در طرح بیمه ورزشکاران اقدام کنند.

بازدرهوا در اعلام جزئیات طرح بیمه ورزشکاران اظهار کرد: داوطلب شرکت در این طرح در رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند با پرداخت مبلغ مقرر در ماه تحت پوشش حمایت‌های کوتاه و بلندمدت تأمین اجتماعی قرار گیرند.

bime varzesh

بازدرهوا بیان کرد: ورزشکاران می‌توانند بر مبنای سه اصل ۱۲ درصد مستمری بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی، ۱۴ درصد مستمری بازنشستگی و مستمری بازماندگان و ۱۸ درصد مستمری بازنشستگی، بازماندگان و ازکارافتادگی تحت پوشش حمایت‌های بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند.

وی گفت: حداقل سن برای قرار گرفتن در طرح بیمه ورزشکاران ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال تعیین شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: با توجه به اهمیت طرح بیمه ورزشکاران اطلاع رسانی و تبیین مناسب این طرح در اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر است.

یاسر جمالی افزود: با توجه به مخاطره های غیرقابل پیش بینی در عمده رشته های ورزشی پوشش بیمه ای ورزشکاران اهمیت بسیار بالایی دارد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group