دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۱۱ دستگاه دیالیز به ارزش ۳۳ میلیارد ریال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توزیع شد.

به گزارش دیارجنوب ، دکتر احمد یزدان پناه در گفت‌وگو با روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در راستای تقویت زیرساخت‌های تخصصی و درمانی تأمین دستگاه‌های با تکنولوژی بالا از اولویت برنامه‌های معاونت درمان است که به لطف خداوند توفیقات هم داشته‌ایم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به فرسوده بودن و پایان عمر مفید دستگاه‌های دیالیز استان مقرر شد ۱۱ عدد دستگاه دیالیز خریداری شود و پس از نیازسنجی و به نسبت وضعیت دستگاه‌های بخش‌های دیالیز به بیمارستان‌های استان تزریق شود.

dializ


وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر با وزارت بهداشت ۱۱ دستگاه دیالیز به ارزش ۳۳ میلیارد ریال به بیمارستان‌های نیازمند استان توزیع شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دریافت خدمات درمانی با کیفیت و ایمنی از حقوق اصلی بیماران است، دیالیز فرایند پیچیده و سختی است که نیازمند استفاده از دستگاه‌های مناسب و با کیفیت است، خوشبختانه دستگاه‌های خریداری شده تمام استانداردهای لازم را برخوردارند و امید است در آینده شاهد نوسازی همه دستگاه‌های دیالیز باشیم.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group