سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

با پیگیری های رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ، سهمیه پرسپولیس در لیگ سه حفظ شد / حالا نوبت مسئولان شهرستان دشتستان است.

 

اصغر شعبانی - به گزارش دیارجنوب ، در حالی که با اقدامات و تصمیمات عجیب و غریب فدراسیون فوتبال نزدیک بود شاهد عدم حضور تیم فوتبال پرسپولیس برازجان در لیگ ۳ باشیم اما با پیگیری های یکی دور روز اخیر امیرحسین محتشم رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ، سهمیه ی فوتبال برازجان در لیگ ۳ حفظ شد و پرسپولیس حضوری پرقدرت در این رقابت ها خواهد داشت.

perspolis bor 1

عصر دیروز قرعه کشی لیگ ۳ انجام شد و تیم های استان های مختلف در گروه های این لیگ برای فصل جدید حریفان خود را شناختند . اما نکته عجیب و غیر قابل پیش بینی، کنار گذاشتن نماینده ی فوتبال برازجان از قرعه کشی رقابت ها بود!

perspolis bor 1

فصل گذشته لیگ ۳ مثل سالهای پیش، روزهای پرتنشی را سپری کرد و به علل مختلف از جمله درگیری در یکی دو بازی ، تا مدتها ادامه ی رقابت ها به تأخیر افتاد و آنچه که مهم نبود بازی های تیم های شرکت کننده بود!

perspolis bor 1

گویا نتیجه ی یک مسابقه از گروه تیم سرخپوشان و یا پرسپولیس برازجان در فصل گذشته به علت شکایت دو تیم از استان های دیگر باعث شده بود تا رأی به نفع یکی از آنها صادر شود و همین نتیجه ۳ بر صفر عجیب ! برای تیم برازجان مشکل ساز شده بود و از جدول سال گذشته حذف و در قرعه کشی امسال شرکت داده نشد.

perspolis bor 1

دقایقی پیش امیر حسین محتشم رئیس هیئت فوتبال استان در این خصوص اظهار داشت : متأسفانه سازمان لیگ و مسئولان لیگ ۳ هیچگونه ابلاغی را در این خصوص به هیئت فوتبال استان بوشهر ارسال نکرده بوده و مشخص نبود چرا نام تیم برازجان به یکباره از مراسم قرعه کشی حذف شده است . اگر چه شایعاتی وجود داشت اما سند یک موضوع به این مهمی برای ما در هیئت فوتبال استان بوشهر ابلاغ فدراسیون است.

perspolis bor 1

محتشم افزود : تماس های متعددی را با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ برقرار کرده و توضیح خواستیم.

perspolis bor 1

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت : صبح امروز برای پیگیری موضوع، شخصاً به فدراسیون رفته و تلاش نمودیم تا حق تیم برازجان پایمال نشود که الحمدلله با درایت مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون مشکل حل شد و پرسپولیس برازجان به رقابت های امسال راه یافت.

perspolis bor 1

محتشم ادامه داد : توجه و اطلاع داریم که ماه هاست طرفداران و اهالی فوتبال دشتستان و برازجان منتظر شرکت تیم پرسپولیس در لیگ ۳ هستند و عدم حضور پرسپولیس در فصل جدید این لیگ باعث یأس و ناامیدی فراوان فوتبالی ها می شد.

perspolis bor 1

و اما یک نکته ی مهم دیگر :

آقایان و مسئولان محترم شهرستان

نماینده محترم مردم دشتستان در مجلس

فرماندار محترم

شهردار محترم و اعضا محترم شورای شهر برازجان

سرپرست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان

دشتستان بزرگ تنها همین یک تیم بزرگسال را در لیگ کشور دارد . دلخوشی هواداران فوتبال به این تیم و بازی هایش در لیگ ۳ است . تعدادی جوانِ فوتبالیست از برازجان و دشتستان در ترکیب پرسپولیس به میدان خواهند رفت . کمک کنید تا فوتبالی ها دلسرد نشوند. دنبال اسپانسر برای پرسپولیس نباشید . عملکرد امین آذربان مدیرعامل جوان پرسپولیس در سالهای گذشته نشان داده که هیچ اسپانسری بهتر از خودِ ایشان نیست . وقتی این فرد عاشقِ فوتبال از جیب شخصی بیش از یک میلیارد هزینه می کند چرا نباید توسط شما عزیزان حمایت شود ؟ همین فرد را حامی باشید . متأسفانه روزهایی بوده پول و اعتباری که با تلاش های خودش قرار بوده به تیم برازجان واریز شود را جلوگیری کرده و او را دوانده و پاسکاری کرده اند !! اتفاقات تلخی شاهد بوده ایم که گفتنی نیست ! ضمن اینکه همه می دانند که تیم های فوتبال کشور از لیگ برتر گرفته تا لیگ یک و ... از اعتبارات دولتی در بخش های مختلف استفاده می کنند . اینکه فقط بگوییم نیست و نمی شود و نداریم فایده ندارد . امین آذربان یک اسپانسر فوق العاده است.او را و فوتبال برازجان را کمک کنید تا شاهد درخشش مجدد فوتبالیست های دشتستان باشیم.

در پایان از تلاش ها و زحمات امیر حسین محتشم رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر و همچنین یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز که همکاری مناسبی در این زمینه داشته و ایشان نیز دلسوزانه و متعهدانه موضوع را پیگیری نمودند تشکر و قدردانی ویژه داریم.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group