شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: تلاش می شود با تسریع در پروژه های شاخصی نظیر پل جدید سیدرضا گناوه، قطعه اول ایمن سازی پیچ های جاشک، آسفالت محور سرچشمه به باغان،میدان بردخون و تعریض قطعه اول محور بردخون- دیر شاهد بهره برداری از آنها تا دهه فجر باشیم.

به گزارش دیارجنوب ، عبدالکریم اخترشناس در چهارمین نشست شورای راهداری و حمل و نقل استان بوشهر با حضور معاونان، روسای ستادی و شهرستانی این اداره کل افزود: حجم مصوبات بخش راهداری در سفر دوم ریاست جمهوری به ۸۴۲ میلیارد تومان رسیده که به زودی ابلاغ و وارد مرحله اجرایی خواهند شد.
اخترشناس با اشاره به سهم ۳۷ میلیارد تومانی پروژه های راهداری از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری ادامه داد: افزایش چندین برابری اعتبار مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری در بخش راهداری نشان دهنده اجرای موفق تعهدات سفر قبلی و اعتماد به عملکرد مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد.

وی به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر پاییز و زمستان پربارش در استان اشاره و تاکید کرد: تنقیه و لایروبی پل و آبروهای باقی مانده در محورهای مواصلاتی در کوتاه ترین زمان ممکن تا قبل از شروع بارندگی ها انجام شود.
اخترشناس در پایان بر نگهداری مناسب ماشین آلات راهداری و آمادگی برای طرح راهداری زمستانی تاکید کرد و یادآور شد: برخورد مناسب با ارباب رجوع و هم افزایی همکاران در راستای اهداف سازمانی، موجب استمرار موفقیت های این اداره کل خواهد شد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group