سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: سه تا پنج هزار نفر از دانش آموزان استان بوشهر در سال جاری در اردوی راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند.

به گزارش دیارجنوب ، علی موحدی در حاشیه برگزاری اردوی راهیان توسعه و پیشرفت اظهار داشت: اردوهای مختلفی از جمله اردوهای تربیتی یک‌روزه، اردوهای سیاحتی زیارتی، اردوهای گردشگری مقاومت، اردوی راهیان نور اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر برگزار می‌کند که در ادامه نیز برای سال جاری اردوهای راهیان توسعه و پیشرفت برای دانش آموزان استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری اردوهای مختلف در استان بوشهر با حضور دانش‌آموزان و مربیان خبر داد و گفت: در دور اول برگزاری اردوهای راهیان توسعه و پیشرفت ۸۰ نفر از دانش آموزان و ۲۰ نفر از معلمان و مربیان شرکت کردند.

موحدی اضافه کرد: در اردوهای راهیان توسعه و پیشرفت دانش آموزان توسط کارشناسان و متخصصین با دستاوردهای و کارهای بزرگی که در بخش‌های مختلف استان بوشهر از جمله صنعت انجام‌شده آشنا می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سه تا پنج هزار نفر از دانش آموزان استان بوشهر در سال جاری در اردوی راهیان پیشرفت شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تقویت روحیه ما می‌توانم و خودباوری در دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری اردوهای راهیان توسعه و پیشرفت است.

اردوی راهیان پیشرفت استان بوشهر به مناسبت دهمین سال بهره‌برداری از نیروگاه اتمی بوشهر و هم‌زمان با ۱۶ مهر سالگرد شهادت شهید نادر مهدوی برای دانش‌آموزان متوسطه دوم برگزار شد.

این برنامه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با مشارکت اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر، شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا، سازمان انرژی اتمی بوشهر، دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر، صداوسیمای استان، مؤسسه مردم‌نهاد طارمه هنر خلیج‌فارس برگزار شد.

دبیر کارگروه راهیان پیشرفت استان بوشهر معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر و معاونین این اداره کل در ردو دانش‌آموزان را همراهی می‌کردند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group