سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

رئیس اداره طرح و برنامه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور ۱۷۰ فقره جواز تأسیس صنعتی در استان طی شش ماهه سال ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش دیارجنوب ، حسن بحرینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۷۰ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۵۵ هزار و ۶۳۳ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال سه هزار و ۱۲۱ نفر صادر شده است.

رئیس اداره طرح و برنامه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به افزایش تقاضای سرمایه گذاری ها در حوزه صنعت استان عنوان کرد: از نظر تعداد صدور جواز تأسیس ۱۰۲ درصد، پیش بینی سرمایه گذاری ۹۷ درصد و پیش بینی اشتغال ۲۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان بوشهر افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و به منظور تسریع در روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های صنعتی، تا کنون نشست‌های متعددی نظیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدیدهای میدانی با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی و مقامات کشوری مرتبط انجام گرفته است که توانسته بخشی از مشکلات سرمایه گذاران صنعتی در زمینه زیر ساختی، محیط زیست، تسهیلات بانکی و غیره را برطرف کند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group