دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

امروز جمعه ۷ مهر ماه سال ۱۴۰۲،روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است .در واقع این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم كه از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می گذرند تا بتوانیم در امنیت زندگی كنم.

مریم قاسمی - به گزارش دیارجنوب ، دبستان آینده برتر به منظور بالا بردن دانسته های دانش آموزان دررابطه با امور اولیه و لازم آتش نشانی و ایمنی ، از آتش نشان دعوت بعمل آورد. در این مراسم نکات ایمنی و لازم از قبیل ( استفاده درست و به جا از کپسول آتش نشانی وآسانسور-بخاری، زلزله، مراقبت از خود در برابر آتش و حیوانات و شغل آتش‌نشانی توضیحاتی ارائه کرد.

مریم حیات داودی مدیر دبستان آینده برتر در این کلاس آموزشی ضمن تشکر از ارائه توضیحات آموزشی توسط آقای فرشاد عمرانی و آقای احمد چکیده از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آتش‌نشانان تقدیر و تشکر کرد.

atash ayande bartar 1atash ayande bartar 1atash ayande bartar 1atash ayande bartar 1atash ayande bartar 1atash ayande bartar 1atash ayande bartar 1atash ayande bartar 1atash ayande bartar 1atash ayande bartar 1atash ayande bartar 1atash ayande bartar 1atash ayande bartar 1atash ayande bartar 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group