يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در دالکی آغاز می‌شود.

 

به گزارش دیارجنوب ، ابوالحسین عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه یاد شده اظهار کرد: دالکی تا پیش از این فاقد مخزن ذخیره آب بود که چنین وضعیت تامین آب پایدار شهروندان این شهر را در روز‌های متعددی به مخاطره می‌انداخت.

وی بیان کرد: علاوه بر دالکی، اکنون احداث ۱۷ مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۳۶هزار مترمکعب در استان بوشهر در دست احداث است.

عالی ادامه داد: از جمله این مخزن‌ها می‌توان به مخزن‌های پنج هزار مترمکعبی تنگ ارم، برازجان و چاه مبارک، سه هزار مترمکعبی در سالم آباد، بندر رستمی و مخزن‌های ۵۰۰ مترمکعبی پرگانک، سیراف، گلستان و چاوشی اشاره کرد.

وی بیان کرد: در بندر امام حسن، کلمه، ریز، انارستان، دمیگز (دیر) مخزن ۲ هزار مترمکعبی و همچنین هلیله و بندرگاه، بنه گز، کلمه، بهره باغ و خیر آباد مخزن یک هزار مترمکعبی در دست احداث است که با اتمام این پروژه‌ها پایداری آب شرب این شهر‌ها و روستا‌ها به میزان چشمگیری افزایش می‌یابد.

عالی افزود: براساس برنامه زمان بندی تعدادی از مخزن‌های ذخیره آب استان بوشهر همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: احداث این مخزن‌ها کمک می‌کند تا در صورت قطع آب یا افت فشار ناشی از بروز حادثه در شبکه، تامین آب مشترکان به صورت پایدار محقق شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group