يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از امکان پرداخت آنلاین حق بیمه کارگران ساختمانی در این استان بر بستر سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، محمدجواد بازدرهوا در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای افزایش سطح رضایت مندی و تکریم بیمه شدگان کارگر ساختمانی و با استفاده از دستاوردهای دانش فناوری اطلاعات، امکان محاسبه و پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی در سامانه غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی : es.tamin.ir به صورت برخط فراهم شده است.
وی بیان کرد: این مهم با توجه به طراحی و پیاده سازی سیستم جامع متمرکز کارگران ساختمانی که کلیه فعالیت های مرتبط با امور پذیرش، استعلام، بازرسی، پرداخت حق بیمه و تولید سابقه را به طور متمرکز پوشش می دهد، در اختیار قرار گرفته است.

بازدرهوا ادامه داد: کارگران ساختمانی می توانند در صورت داشتن کارت مهارت فنی معتبر و تائید اشتغال در کارهای ساختمانی با مراجعه به درگاه اینترنتی فوق الذکر و از طریق منوی « بیمه شدگان - کارگران ساختمانی- پرداخت حق بیمه » نسبت به پرداخت حق بیمه ماه جاری، ماه قبل و سه ماه آینده اقدام کنند.
وی اظهار کرد: کارگران ساختمانی برای پرداخت برخط حق بیمه باید در سامانه غیرحضوری سازمان دارای حساب کاربری باشند و چنانچه قبلا در این خصوص اقدام نکرده باشند باید نسبت به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری با سیم کارت تحت مالکیت خود اقدام نمایید.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group