دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ۱۴ کیلومتر از شبکه فاضلاب در این استان ویدئومتری شد.

به گزارش دیارجنوب ، ابوالحسن عالی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ویدئومتری این شرایط فراهم می‌شود تا بازرسی و بازدیدهای مستمری از شبکه فاضلاب صورت گیرد و با توجه به اهمیت این فرایند تا پایان سال جاری نیز بخش قابل توجهی از شبکه‌های باقیمانده ویدئومتری می‌شود.

وی بیان کرد: با ویدئومتری شبکه فاضلاب علاوه بر اطلاع از وضعیت شبکه‌ها به تصمیم گیری دقیق برای رفع مشکلات مرتبط با شبکه کمک می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: احداث شبکه فاضلاب از زیرساخت‌های مبرم برای ارتقا بهداشت عمومی در مناطق شهری و بویژه شهرهای ساحلی است که این مهم تاکنون در شهرهای بوشهر، دیلم و گناوه با پیشرفت بسیار خوبی محقق شده است.

عالی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در راستای پیشبرد اهداف خود برای توسعه شبکه فاضلاب استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی را در دستور کار راهبردی خود قرار داده و با استفاده از این ظرفیت احداث شبکه فاضلاب محلات جنوبی بوشهر را ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار عملیاتی کرده است.

وی گفت: در شهرهای ساحلی استان بوشهر مطالعات ارزشمندی برای احداث شبکه فاضلاب انجام شده که بدون تردید این مهم تسهیلگر اجرا و توسعه بیش از پیش شبکه فاضلاب استان خواهد شد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group