يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر خواستار کاهش ساعت کار بانوان شاغل دارای فرزند محصل شد و گفت: این امر می‌تواند نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده‌ها و تربیت فرزندان داشته باشد.

به گزارش دیارجنوب ، خدیجه گرشاسبی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر بوشهر با بیان اینکه تغییر ساعت کار ادارات با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها سبب چالش جدی در راستای ایفای مسئولیت‌های مادری برای بانوان شاغل دارای فرزند محصل می‌شود، اظهار داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص تحکیم بنیان خانواده و نقش تربیت فرزندان از استاندار بوشهر درخواست می‌شود بر اساس اختیارات تدبیری اندیشه شود که ساعت کاری بانوان شاغل دارای فرزند محصل کاهش یابد و جایگزین ساعت کاری آنها به صورت دور کاری محاسبه شود.

وی افزود: این امر می‌تواند نقش مهمی در امور خانواده‌ها داشته باشد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر از شهردار درخواست کرد طرح کاهش ساعت کار بانوان شاغل دارای فرزند محصل توسط شهرداری بندر بوشهر به صورت آزمایشی اجرایی شود.

وی در ادامه خواستار آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر برای خدمات‌دهی مطلوب با توجه به بازگشایی مدارس به دانش‌آموزان فرهنگیان و دیگر اقشار شد.

گرشاسبی تصریح کرد: انتظار می‌رود ناوگان اتوبوسرانی بوشهر و حومه با کیفیت بهتری خدمات‌رسانی کند و محلات کم‌برخوردار به ویژه تنگک‌ها به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر با توجه به تصویب نرخ کرایه سرویس مدارس خواستار نظارت مستمر شهرداری و آموزش پرورش بر جلوگیری از اخذ نرخ بیشتر از والدین دانش‌آموزان شد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group