شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

شهردار برازجان در خصوص برپایی باشکوه پیاده روی ولایت گفت: امسال نیز با آمادگی و توان کامل به استقبال پیاده روی ولایت می رویم.

به گزارش دیارجنوب، مرتضی قدوسی روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه، در جلسه برنامه ریزی پیاده روی ولایت که با حضور معاون خدمات شهری و اجرائی و مدیران مربوطه شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه عشق به آرمان های دینی و امام رضا (ع) باعث شده که با نیت خالصانه تر و توان و انگیزه مضاعف نسبت به سال های گذشته در هر چه با شکوه تر برگزار شدن این پیاده روی تلاش کنیم، تاکید کرد: با توجه به بالا بودن دمای هوا، سهولت در عبور و مرور زائران را در اولویت قرار دادیم.
وی ادامه داد: در این خصوص برای برگشت زوار، تمامی امکانات حمل و نقل آماده و اتوبوس ها نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است و زائرین محترم برای برگشت با هیچ گونه مشکلی در حوزه حمل و نقل مواجه نخواهند بود.
قدوسی از آمادگی تمامی نیروهای سازمان آتش نشانی خبر داد و در این خصوص بیان کرد: تمامی نیروهای ایستگاه های آتش‌نشانی در حالت آماده باش کامل هستند و در نقاط مد نظر (جهت گشت‌زنی طول مسیر) مستقر و به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد.
وی بر نظافت و پاکیزه سازی طول مسیر پیاده روی تاکید کرد و ادامه داد: با بکارگیری حدودا تمامی نیروهای کارگری و دستگاه ماشین آلات رُفت و روب و جمع آوری پسماند، استقرار مخزن های زباله قبل، حین و پس از مراسم صورت می گیرد.
شهردار برازجان ادامه داد: ایستگاه فرهنگی نیز برای خدمت رسانی به زائرین پیاده روی ولایت توسط شهرداری برازجان برپا خواهد شد.
قدوسی با تاکید به هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم، اظهار کرد: سال گذشته به دلیل فعالیت و همکاری خوب همه دستگاه های اجرایی و مجموعه مدیریت شهری، شاهد رضایت همگان بویژه مردم بودیم، امسال نیز انتظار می رود با تلاش و پشتکار تمامی نیروهای این مجموعه شاهد رضایت مردم شریف، مسئولین استانی و شهرستانی از شهرداری برازجان باشیم.
وی از تشکیل کمیته های مختلف برای خدمات رسانی به زوار خبر داد و در این خصوص اظهار کرد: کمیته هایی از جمله حمل و نقل، خدمات شهری، فرهنگی، ایمنی و تاسیسات، اطلاع رسانی و مالی و پشتیبانی برای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به زائران گرامی تشکیل شده است.

jelese amadegi valayat 1jelese amadegi valayat 1jelese amadegi valayat 1jelese amadegi valayat 1jelese amadegi valayat 1jelese amadegi valayat 1jelese amadegi valayat 1jelese amadegi valayat 1jelese amadegi valayat 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group