شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری بوشهر گفت: ثبت نام دانش آموزی اتباع و مهاجران خارجی در سامانه سهما تا پانزدهم شهریور تمدید شده است.

به گزارش دیارجنوب ، راضیه علیپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برابر شیوه نامه تحصیلی سال جاری ثبت نام کلیه دانش آموزان اتباع خارجی در سامانه سهما الزامی است.

وی افزود: مدارس، مجاز به ثبت نام از دانش آموزانی که در سامانه سهما ثبت درخواست ننموده اند ، نیستند.

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری بوشهر تصریح کرد: دانش آموزان با یکی از شناسه های یکتا ، فراگیر و فیدا در سامانه سهما می توانند ثبت درخواست کنند.

علیپور عنوان کرد: دانش آموزانی که ثبت نام آنها در سامانه سهما نهایی شده اطلاعات آنها در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شده و این افراد می توانند با مراجعه به مدارس ثبت نام خود را تکمیل کنند.

daneshamoz concor

وی یادآور شد: دانش آموزان دارای مدارک قانونی و معتبر ولی فاقد شناسه یکتا مطابق ابلاغ های ارسالی با مراجعه به ادارات اتباع استانی و یا دفاتر کفالت می توانند شناسه یکتا دریافت و سپس با مراجعه به سامانه سهما ثبت درخواست کنند.

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری بوشهر بیان کرد: دارندگان شناسه یکتا برای ثبت نام در سامانه سهما نیاز به مراجعه حضوری به ادارات اتباع و دفاتر کفالت ندارند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group