يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر از پرداخت ۱۴۱۶ میلیارد تومان تسهیلات در کلیه بخش های اقتصادی توسط شعب این بانک دولتی در استان از ابتدای شروع فعالیت دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سید علمدار شایان با تبریک فرارسیدن هفته بانکداری اسلامی اظهارکرد: برنامه های متعددی برای ارتقاء و افزایش سطح تولید و رشد میزان اشتغال در دولت سیزدهم برنامه ریزی و عملیاتی شده و در راستای اهداف دولت بانک توسعه تعاون نیز نسبت اجرایی شدن تمامی برنامه های دولت مردمی در استان اهتمام و جدیت لازم را خواهد داشت .

وی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون همواره یکی از بانک های موفق و مؤثر در پرداخت تسهیلات و انجام تکالیف قانونی در حوزه حمایت از تولید و اشتغال بوده گفت: شعب این بانک در استان بوشهر از زمان آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم تاکنون بالغ بر ۱۴۱۶ میلیارد تومان تسهیلات به فعالان اقتصادی استان و عموم متقاضیان پرداخت کرده اند .

شایان ادامه داد : در راستای اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و در جهت رشد اشتغال استان بوشهر بالغ بر ۳۵۱ میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون پرداخت گردید.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر اضافه کرد : بانک توسعه تعاون، عمده تسهیلات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بنگاه ‌های کوچک و متوسط اقتصادی به ویژه در بخش تعاون پرداخت نموده و تمرکز این بانک بر پرداخت تسهیلات هدفمند در بخشهای واقعی اقتصاد در این استان است .

این مقام مسئول بانکی با اشاره به اعطای ۱۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان بوشهر اعلام کرد ؛ بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال به پروژه احداث آب شیرین کن 28هزار مترمکعبی سیراف – جم ، مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به طرح توسعه کارخانه جوجه یک روزه همتی نژاد ، مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به طرح تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی برپایه نشاسته ذرت توسط شرکت نگین صنعت سبز گناوه و همچنین مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال نیز به طرح ایجاد اولین واحد پرورش مرغ مادر گوشتی (60 هزار قطعه ای ) در روستای کوهک بندر ریگ تسهیلات توسط این بانک پرداخت شده است.

 گفتنی است بانک توسعه تعاون استان بوشهر با 12 شعبه مشغول خدمات رسانی به تعاون گران و مشتریان گرامی در سراسر استان است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group