يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر از پرداخت ۱۱ میلیارد تومان ماهانه بیمه بیکاری در استان بوشهر خبر داد و گفت: ماهانه ۳۴۸ میلیارد تومان مستمری به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی‌ استان بوشهر پرداخت می‌شود.

به گزارش دیارجنوب ، محمد جواد بازدرهوا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شبانکاره با اشاره به دیدار مردمی و پاسخگویی به مطالبات مردم این شهر اظهار داشت: اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر در هفته دولت با حضور در مناطق مختلف مطالبات و درخواست‌های مردم در بخش‌‌های پیگیری و محقق کرده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به 78 درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند خاطرنشان کرد: این میزان اعتماد مردمی سرمایه‌ای بزرگ و ارزشمند برای سازمان تأمین اجتماعی محسوب می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: در دیدار چهره به چهره با مردم در نقاط مختلف در هفته دولت بر اساس ظرفیت‌های قانونی به تمامی مطالبات مردمی پاسخ شایسته داده می‌شود.

بازدرهوا عنوان کرد: سازمان تأمین اجتماعی طرح‌های متنوعی برای پوشش خانوارها و به‌ویژه دانشجویان و سرپرست خانوارها اجرا کرده است که امیدواریم مردم از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم خدمات تأمین اجتماعی به جامعه هدف افزایش یافته است گفت: متوسط پرداخت ماهانه مقرری بیمه بیکاری در استان بوشهر 11 میلیارد تومان است و پرداخت مستمری در دولت سیزدهم ماهانه به 348 میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر پرداخت ماهانه تعهدات کوتاه مدت این مجموعه را 11 میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: سهم مشارکت سازمان تأمین اجتماعی در بیمه تکمیلی مستمری‌بگیران به میزان 50 درصد افزایش یافته است.

بازدرهوا از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای خبر داد و بیان کرد: خدمات غیرحضوری از 42 سرویس به 57 سرویس افزایش یافته است.

وی به وظایف و فعالیت‌های اداره کل تأمین اجتماعی استان و شعبه شبانکاره اشاره کرد و افزود: اقدام جهادی برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم مورد توجه ویژه قرار دارد.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اقتدار و امنیت کشور مدیون خون مطهر شهدا والامقام است

وی با صدور دستورات لازم برای بررسی و حل مشکلات مطرح شده مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی شبانکاره، با توجه به درخواست یک خانواده نیازمند در خرید یک دستگاه دوچرخه برای فرزندش مدیر کل تأمین اجتماعی استان دوچرخه فرزند خود را به این خانواده واگذار کرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group