شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

همزمان با هفته دولت یادواره ۱۸۰ شهید کارمند استان بوشهر در مصلا جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از تسنیم ، همزمان با هفته دولت یادواره 180 شهید کارمند استان بوشهر شامگاه یکشنبه با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و کارکنان ادارات در مصلا جمعه بوشهر برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جمله شهیدان رجایی و باهنر با تاکید بر بهره جستن از آموزه‌ها عملی و سیره شهدا اظهار داشت: شهدا با معماری و مهندسی شخصیت الهی خود مسیر رسیدن به کمال سعادت طی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر شهیدان رجایی و باهنر را اسوه و الگو خدمت‌رسانی و مسئولیت دانست و افزود: شهیدان رجایی و باهنر مصداق آیات الهی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم، حل مشکلات جامعه، ساده‌زیستی، عشق به مردم، توجه به جوانان و فقرزدایی محسوب می‌شوند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه شهدا نزد ایزد منان دارای منزلت و جایگاه بالایی هستند خاطرنشان کرد: اگر در انسان در مسیر خط الهی قرار گرفته شود پس از معماری و مهندسی شخصیت، مقاومت در برابر مشکلات و هجمه‌های گوناگون دشمن مورد توجه قرار می‌دهد و در خدمت‌رسانی به جامعه هدف مجاهدت و جهاد می‌کنند.

وی بیان کرد: استان بوشهر در عرصه‌های مختلف ایثارگری دارای جایگاه بین‌المللی و ملی است که وجود شهیدان در عرصه مبارزه با استعمار و استکبار از جمله شهید رئیسعلی دلواری، نادر مهدوی از افتخارات ایران اسلامی است.

امام جمعه بوشهر اقتدار ملی ایران اسلامی را منبعث از ایثارگری شهدا دانست و اضافه کرد: شهیدان با ایثارگری و جانفشانی ضمن اینکه حیات جاودانه برای خود ایجاد کردند اقتدار ملی و بقا دینی به ارمغان آوردند.

karmand shahid 1karmand shahid 1karmand shahid 1 

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group