يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

همزمان با هفته دولت امسال ۲۲ پروژه برق رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در مجموع با هشت هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیاتی می‎‌شود.

به گزارش دیارجنوب ، غلامرضا حشمتی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: پروژه های افتتاحی شامل نیرورسانی، توسعه، بازسازی، بهینه سازی شامل تهیه و تامین مصالح، حمل، ساخت، نصب و احداث شبکه و تاسیسات با چهار هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان است.

وی بیان کرد: پروژه نیروگاه تجدیدناپذیر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و هوشمندسازی و کنترل پذیری مشترکین نیز با ۵۷۹ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه های افتتاحی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در هفته دولت هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: در هفته دولت پروژه تبدیل شبکه مخابراتی از آنالوگ به دیجیتال ( بیسیم دیجیتال) با ۲۳ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حشمتی ادامه داد: در هفته دولت همچنین عملیات اجرایی نیرورسانی، توسعه، بازسازی و بهینه سازی شامل تهیه و تامین مصالح، حمل، ساخت، نصب و احداث شبکه و تاسیسات در شهرستان های بوشهر، تنگستان، دشتستان، کنگان و عسلویه به ترتیب با ۱۸۶، ۱۳۲، ۱۰۶، ۱۴۴ و ۲۳۴ میلیارد ریال عملیاتی می شود.

وی افزود: در این هفته همچنین عملیات اجرایی بهسازی پروژه عوارض برق روستایی در قالب بهارستان با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار و اتوماسیون صنعتی تجهیزات شبکه و راه اندازی مرکز اسکادا با ۸۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

حشمتی افزود: اجرا شبکه برق رسانی به آب شیرین کن سیراف با یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار، برق رسانی به پروژه باغ موزه فردوس دفاع مقدس با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و برق رسانی به روستای فاقد برق سهول با ۳۸ میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه های شاخصی است که اکنون آماده افتتاح شده است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group