شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

فرماندار تنگستان گفت: پروژه‌های هفته‌ دولت در تنگستان ۴۴ درصد به لحاظ تعداد و ۳۰۰ درصد به لحاظ میزان اعتبار نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از مهر، احمد لطفی ظهر پنج شنبه در نشست شورای اداری تنگستان اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسب برای تبیین و تجلی دستاوردهای دولت در عرصه‌های گوناگون است.

فرماندار تنگستان افزود: در این هفته گزارش عملکرد دولت به سمع و نظر مردم می‌رسد تا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ابعاد بخش‌های مختلف خدمات دولت برای مردم شفاف سازی شود.

وی افزود: در هفته‌ی دولت سال جاری تعداد ۱۴۴ پروژه با اعتبار ۲۹ هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال در تنگستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

lotfi tangestan

وی بیان کرد: تعداد ۱۵ پروژه در حوزه‌ی اقتصادی و ۱۲۹ پروژه عمرانی است که به لحاظ تعداد نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد و به لحاظ میزان اعتبار بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: پروژه‌ها فراگیری لازم را در حوزه‌های متفاوت برق، آب، گاز، بهداشت، ورزش، فرهنگی، نوسازی، کشاورزی، مخابرات، جاده و راه، عمران روستایی و شهری، گردشگری و اقتصادی دارد و باعث توسعه و رضایت بیشتر مردم شهرستان شده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۳۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته‌ دولت در شهرستان انجام خواهد شد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group