دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر از برگزاری ۴۵۰ برنامه توسط بسیج ادارات و کارمندان بوشهر در هفته دولت سال جاری خبر داد.و گفت: در سال گذشته در سراسر استان چهار هزار و 500 بسته معیشتی معادل ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توزیع شد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ عبدالله اسکندری در نشست خبری به مناسبت هفته دولت نام‌گذاری روز کارمند را نشان از تأسی و شهیدان در مدیریت عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج نقش مهمی در افزایش رضایتمندی مردم نسبت به دولت داشته است.
وی بابیان اینکه طلایه‌دار میز خدمت در کشور بسیج ادارات است اضافه کرد: جهاد خدمت و جهاد تبیین دو رویکرد اصلی بسیج در ادارات است.
وی با اشاره به اینکه در آینده میزهای خدمت در مصلای نماز جمعه با محوریت ائمه جمعه برگزار می‌شود ابراز داشت: در این خصوص در حال انعقاد تفاهم‌نامه بوده و توجه به نتیجه محور بودن میز خدمت‌ها رویکرد بعدی ما خواهد بود.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر از برگزاری ۷۰۰ میز خدمت جهادی و ۱۴۰ میز خدمت تخصصی در مناطق محروم در سال گذشته خبر داد و اذعان داشت: اردوهای راهیان پیشرفت از هفته دولت آغاز و کارمندان و مدیران به مکان‌های توسعه‌یافته اعزام می‌شوند تا از نزدیک نسبت با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند.
اسکندری از انجام 450 برنامه در هفته دولت خبر داد و در ادامه گفت: در سال گذشته در سراسر استان چهار هزار و 500 بسته معیشتی معادل ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توزیع شد.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر تربیت خانوادگی و تقویت باورهای دینی تنها راه بهتر شدن از وضعیت فعلی حجاب و عفاف دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه اجرایی برای مدیریت مسئله عفاف و حجاب دو مقوله در دستور کار قرارگرفته که اگر ناهنجاری آگاهانه باشد توسط دستگاه نظارتی برخورد و اگر ناآگاهانه بود کتاب فقه سازمانی پیشنهاد خواهد شد.

nashast basij edarat 1nashast basij edarat 1nashast basij edarat 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group