شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

فرماندار دشتستان از افتتاح و کلنگ زنی 302 پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: از لحاظ تعداد پروژه ۲۳ درصد و در اعتبارات پروژه‌های هفته دولت ۷۵ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته‌ایم.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی در جلسه چهارشنبه یکم شهریور شورای اداری شهرستان دشتستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای دفاع از انقلاب اسلامی است و دفاع ما ناظر بر پشتیبانی مردم باشد.
وی اضافه کرد: مسئولین همراه ارائه عملکردشان باید خنثی‌سازی راهبری دشمن در مواجه با ایران اسلامی باشند.
وی با اشاره به اینکه مشمولیت انقلاب از لحاظ مشمولیت الهی و محبوبیت مردمی از طریق رسانه و تهاجم رسانه‌ای توسط دشمن هدف قرارگرفته است ابراز داشت: دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت حمله به حوزه ذهن، فکر و اندیشه مردم را هدف قرار داده است.
فرماندار دشتستان از مسئولین خواست تا طراحی دشمن در کم کردن مشارکت مردم در انتخابات است را خنثی کنند و تصریح کرد: دوران سختی انقلاب تمام‌شده و از جنگ و چالش‌های حوزه عمران در دهه هفتاد، تحریم و جنگ تبلیغاتی و روانی و جنگ اقتصادی عبور کردیم و امروز باروی کار آمدن دولت قوی و مردمی فصل جدیدی آغازشده و جراحی بزرگ اقتصادی تقریباً به انجام رسیده و دولت قوی مردمی شجاعانه چالش‌های روی دولت که در دولت‌های قبل بود را برطرف کرد.

edari dolat 1

وی در ادامه گفت: دولت یارانه‌ها را آزاد و پول آن را به مردم برگرداند و از قبل آن ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به مردم برگردانده شده و ۲۵ قلم کالای اساسی آزاد و پول آن به مردم برگردانده شد.
بنافی با اشاره به اینکه این اقدامات اثر تورمی داشت ولی اثر آن در حال از بین رفتن است تأکید کرد: دولت گذشته ماهیانه برای پرداخت هزینه‌های دولت خلق نقدینگی می‌کرد تا اما این دولت از این کار جلوگیری کرد و اکنون در مسیری که شیب تورم در حال کاهش است حرکت می‌کنیم و این نویدبخش آینده‌ای خوب است.
وی در ادامه تصریح کرد: امروزه نشانه‌های امید در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی خودش را نشان داده و در سطح استانی کارهای بی‌نظیر صورت گرفته است.
وی بیان داشت: ارائه یک هزار و 159 پروژه در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر به ارزش ۲۷۰ هزار میلیارد تومان بی‌سابقه بوده است.
وی از انجام 302 پروژه در دشتستان در هفته دولت خبر داد و گفت: ۶۰ پروژه فرهنگی در هفته دولت افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی آن انجام خواهد گرفت.

edari dolat 1

این مسئول با اشاره به اینکه روحیه خدمت، جهاد و کار در استان بوشهر و شهرستان‌ها وجود دارد و این همدلی و هم‌افزایی به ظهور رسیده ابراز داشت: در هفته دولت در شهرستان دشتستان از لحاظ تعداد پروژه ۲۳ درصد و در اعتبار هم ۷۵ درصد رشد داشته‌ایم.
وی دیگر کار ابتکاری امسال در هفته دولت را برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و بیان داشت: این نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی را به افکار عمومی از طریق شیوه‌های نوین به معرض عموم به نمایش می‌گذارد.
بنافی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا به همراه همکاران از نمایشگاه بازدید کنند و گفت: در کنار این موضوع اصحاب رسانه دستاوردها را منعکس کنند تا نمایشگاه بتواند دستاوردها را به نحو خوبی ارائه دهد.
وی تأکید کرد: همه روسای ادارات بنر اقدامات مربوط به یک سال خود را در جلوی ادارات و در فضای مجازی منتشر کنند و دهیاری‌ها و شهرداری‌ها به موازات دستگاه‌ها در ورودی روستاها و شهرها بنر نصب کنند.
وی بابیان اینکه برنامه‌های افتتاح و کلنگ زنی هفته دولت در بخش‌ها با حضور استاندار و مسئولین با شیوه مردمی برگزار خواهد شد گفت: نمایشگاه پاییزه باهدف مساعدت مالی خانواده‌ها در این شهریورماه توسط اداره صمت و همکاری دیگر ادارات برگزار می‌شود.
گفتنی است در پایان این جلسه از سرهنگ عباس علی یاری فرمانده نیروی انتظامی دشتستان در کسب رتبه اول استانی اجرای طرح امنیت محله محور و همچنین حسین مالکی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دشتستان و باقر پور رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دشتستان به‌پاس تلاش و همکاری در الحاق 75 هکتار به شهرک صنعتی برازجان با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

 edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1edari dolat 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group