يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از توجه ویژه به محلات کم‌برخوردار خبر داد و گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام بوشهر تکمیل می‌شود.

به گزارش دیارجنوب به نقل از مهر، وحید نیک روش جمعه‌شب در نشست اعضای شورای شهر بوشهر با اهالی کوی نیدی در قالب پویش ۴۸ ماه خدمت ۴۸ جلسه پاسخگویی در ۴۸ مسجد اظهار داشت: در ابتدای شورای ششم سه اولویت اصلی شورا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، آسفالت کوچه‌ها و توجه به محلات کم برخوردار بود که خوشبختانه گام‌های خوبی در هر سه اولویت برداشته شده است.

وی تکمیل و افتتاح تقاطع سردار شهید سلیمانی، بهره‌برداری از گذر شهید گرد، افتتاح چرخ و فلک، انتخاب سرمایه گذار ۲ پروژه فانوس دریایی و عمارت بیلیارد از مهمترین اقدامات در حوزه پروژه‌های نیمه تمام عمرانی برشمرد.

نیک روش با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های جدی شهروندان و اعضای شورا آسفالت کوچه‌ها بود افزود: از همین رو از سال گذشته اقدام جهادی بسیار خوبی در زمینه آسفالت معابر و کوچه‌ها شروع شده که با تأمین اعتبار لازم تا پایان سال تمامی کوچه‌های خاکی شهر بوشهر آسفالت و از سال آینده برنامه ریزی برای روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

shora bu

توجه جدی به حوزه سلامت

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از توجه جدی شورای ششم به حوزه بهداشت و سلامت خبر داد و گفت: تشکیل کمیسیون بهداشت و سلامت شورا، جمع آوری سگ‌های بلاصاحب، پیگیری جابجایی سایت دفن پسماند و بهسازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر از مهمترین اقدامات در این حوزه بوده است.

نیک روش تصریح کرد: در حوزه ترافیک شهری در خیابان‌های پرتردد طرحی ارائه دادیم تاکنون نتیجه‌ای نداشتیم.

وی در مورد زمین نیروگاه اتمی در خیابان امام خمینی گفت: از ابتدای شورای ششم پیگیری‌های زیادی داشته و با رئیس سازمان انرژی اتمی در سفری که به بوشهر داشت مذاکراتی داشتیم که تا کنون نتیجه‌ای نداشته از همین رو از استاندار و فرماندار درخواست داریم پیگیری خاصی در این مورد داشته باشند تا یک کار ماندگار برای شهر صورت گیرد.

بهسازی ۷ زمین چمن مصنوعی

نیک روش با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه فرهنگی گفت: برنامه‌ها فرهنگی بسیار خوبی در مناسبت‌های ملی و مذهبی اجرا شده و یکی از اقدامات شاخص موافقت با تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی محلات با محوریت مساجد بود که مقدمات راه اندازی این شورا در تعدادی از محلات شهر بوشهر صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از بهسازی هفت زمین چمن مصنوعی در محلات شهر بوشهر خبر داد و گفت بزودی شاهد بهسازی زمین چمن محله نیدی خواهیم بود.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group