سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

رئیس شورای شهر بوشهر از ساخت پارک ۱۳۵ هکتاری در محلات جنوبی بوشهر در محور بزرگراه شهید بیژن گرد خبر داد و گفت: برای اجرا این طرح بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

به گزارش دیارجنوب ، وحید نیک‌روش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اقدامات شورای ششم شهر بوشهر اظهار داشت: در راستا پروژه‌های مهمی در عرصه‌های عمران و خدمات شهری در نقاط مختلف بوشهر اجرایی شده است.

وی تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: طرح‌های مهم عمرانی شهری بوشهر در 2 سال گذشته با تلاش جهادی تکمیل و وارد بهره‌برداری شد.

رئیس شورای شهر بوشهر افتتاح پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و بزرگراه شهید بیژن گُرد را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا شهربازی و چرخ و فلک شهر بوشهر افتتاح شد.

نیک‌روش از آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: بیش از 250 کوچه خاکی در شهر بوشهر برای آسفالت هدف‌گذاری و در سال نخست شورای ششم 100 کوچه خاکی و معابر این شهر ساماندهی و آسفالت شد.

bushehr

وی با اشاره به اینکه امسال طرح آسفالت کوچه‌ها تکمیل می‌شود گفت: بر اساس برنامه‌ریزی امسال تمام معابر خاکی در مناطق یک و 2 شهرداری بوشهر آسفالت می‌شود.

رئیس شورای شهر بوشهر اجرایی شدن پروژه محور و گذر مرکز تحقیقات شیلات بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: احداث گذر 32 متری علاوه بر تسهیل دسترسی شهروندان محلات جنوبی به مرکز شهر و بیمارستان تأمین اجتماعی در روان‌سازی ترافیک در این محدوده اثرگذار است.

نیک‌روش از ساخت پارک‌های مختلف در شهر بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا با تکمیل پارک‌های در دست اجرا سرانه فضای سبز در شهر بوشهر افزایش می‌یابد و به استاندارد ملی 12 متر خواهد رسید.

وی اضافه کرد: پارک 135 هکتاری در محور بزرگراه بیژن گرد در دست اجرا است که برای اجرا این طرح بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group