سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 | Tuesday 7 May 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر امروز گفت: یک قاتل که پس از ارتکاب ۲ قتل در شهرستان تنگستان متواری شده بود توسط گاراگاهان و متخصصان پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار حیدر سوسنی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع دو فقره قتل عمد مادری ۴۲ ساله و دختری ۲۲ در یکی از محله‌های شهرستان تنگستان و متواری شدن عامل قتل، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تخقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، پدر خانواده طی نزاع و درگیری خانوادگی به همسر و فرزندان خود حمله ور شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: قاتل مقتولان را با ضربات چاقو به قتل رسانده و بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکان نامعلومی متواری شده بود.

سوسنی افزود با تحقیقات علمی و اطلاعاتی به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، هویت و مخفیگاه قاتل فراری در شهر بوشهر شناسایی و تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به شهر بوشهر اعزام شدند.

dastgiri

وی عنوان کرد: مأموران اعزامی باکار فنی و اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سوسنی افزود: قاتل در بازجویی های اولیه به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.
سوسنی تاکید کرد: مردم عزیز همواره در شرایط و موارد خاص باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند.

وی یادآور شد: پلیس به صورت شبانه روز برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود، شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش کنند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group