شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای فجر استان بوشهر با حضور سخنگوی دولت برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار مهر، سخنگوی دولت عصر سه‌شنبه در این آئین نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین را مهم دانست و اظهار داشت: دشمن با تهاجم تحریف اهداف خود را با استفاده از ابزارهای گوناگون و رسانه‌های مختلف دنبال می‌کند که در این راستا عملیاتی شدن جهاد تبیین یک رسالت همگانی است.

علی بهادری جهرمی با بیان اینکه دولت انقلابی خدمات قابل توجهی در بخش‌های مختلف در شرایط سخت ارائه کرده است گفت: نقش رسانه‌های انقلابی در انعکاس و اطلاع‌رسانی این فعالیت‌ها بسیار حائز اهمیت است و از هیچ کوششی نباید فروگذاری شود.

rasane fajr

وی با بیان اینکه دولت برای گذر از مشکلات اقتصادی جامعه تلاش شبانه‌روزی دارد گفت: توسعه و پیشرفت در همه عرصه‌ها روز افزون است و قدرت، اقتدار، بالندگی، پویایی، پیشرفت و توسعه وصف‌ناشدنی است.

دبیر جشنواره رسانه‌ای فجر نیز با اشاره به اینکه در این جشنواره بیش از ۲۰۰ اثر در بخش‌های مختلف ارسال شد گفت: پس از بررسی آثار ۱۲ اثر از ۱۲ دستگاه اجرایی استان بوشهر برتر شدند.

در این آئین از برترین‌های جشنواره رسانه‌ای فجر استان بوشهر با حضور سخنگوی دولت، استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تجلیل شد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group